24 Şubat 2013 Pazar

Bit Pazarı- TV Ünitesi

Bugün hızlı başladı...
Öğlen olmadan dışardaydık ve bu bizim için bir rekor sayılır... Cumartesi günü akşam çay oturmasına gideceğiiz arkadaşlara neredeyse saat 21:00'de ancak varabildik, hem de sabahtan akşama kadar evdeydik...Akşam üzeri biz bi uyumuşuz ki.. On numara uyumuşuz, anasının gözü uyumuşuz, olaylar olaylar....
Dün akşamımız da çok güzel geçti, çayın yanında verdikleri kahveli tiramisu, türk usulü rus salatası, patatesli börek (nefisti) keyfimizi tavan yaptırdı, (hele eşimin çünkü o açtı ben toktum, iki arada bir derede bişeyler yedim ben, ama eşim evde bir oraya bir buraya koşturduğu için aç kaldı...gözünü açacaksın, yoksa bizim evde aç kalırsın)..
Neyse çıktık gittik Bit Pazarına...
Eskidji Bit Pazarı E5 üzerinde Torium'u geçince az ilerde...Carrefour un orda... Marmara PArk'a varmadan...
En alt kattan giriştik, amacımız TV ünitesi bakmaktı, baktık...
 Elimden geldiği kadar fotoğraf çekmeye çalıştım ama burada istediğin modeli çizip yaptırtman mümkün olduğu için fotoğraf çekimine pek sıcak bakmıyorlar, kaçak göçek çekebildim bunları...Fiyatlar aklıda kaldığı kadarı ile hemen aşağıdaki 1300 TL idi...
 Yazıyor zaten 750 kağıt bu:) Beğenmedik tabi..
 Şekil yapılmaya çalışılmış...
 ''Topkapı sarayında oturuyorum, Hürremden neyim eksik?'' modeli TV ünitesi... Fiyatını sormaya utandığım gibi aynı zamanda da korktum.
 Sevdiğim modellerden biri bu oldu, ama kapaklar o renk olmayacak...KApuçinonun suyu mu çıkmış?
 MDF 2300 TL peşin son fiyat dedi...Alt kısmını gösteremiyorum ama aradaki kıvrımdan anlayın...Rafları kıvrık...
 ASıl en beğendiğim ünitenin fotoğrafı bende değil, eşimin telefonunda... Kapuçino- Beyaz renklerde, arka platformu olmayan raflardan ve dikdörtgen dolaplardan oluşan bir sistemdi, ona da peşin 1300 dediler..Fena değildi, bir süre daha araştırıp ona geri dönebiliriz...

 Başka başka neler gördüm, görmedim. İşte bunları sevdim!
Pembe olan 215, yeşil olan 270 TL idi. Antrede modem ve telefon için düşündüm. Yeşile bayıldım ama bizim antreye pembe uyar... Daha bakacağım, bunu daha ucuza da bulurum ben, bulurum...
 Herşeyin de fiyatını soramadım, tabi satıcıları da düşünmek lazım...



 Sanırım dresuar 650 TL civarı idi...
Bir üst katta tencere tavacı görünce orda kalakaldım!
Bayılırım tencere tavaya!
Adam artık çalmış mı çırpmış mı bilemiycem Schafer, Karaca ve adını sanını bilmediğim tencereleri 25 TL ye satıyordu, benim onu onun beni gözü hiç tutmadı. Cümlede anlatım bozukluğu yaptım ama pişman değilim.  Burada mühim olan tencere tava...Ayol koca koca düdüklü tencereleri adam 25 TL ye satıyor ve Esse de girip eline aldığın tencerelerde hissettiğin şeyin aynısını hissedebiliyorsun, ağır-oturaklı tencere daha ne olsun? Genç kızlar gidin yağmalayın bence!!
 Converselerde iş yok ama Nike'lar orjinalinden daha kaliteli idi...Almadım...


 Kıyamam canlarımsınız....
 Aynalar ortalama 100-150 TL...


 Benim aldığım tencere...


 4.5 litre su hacminde, her türlü yimağı pişirecek bişey...
Bitti
Hadi Öplerler....

3 yorum:

NaLaN dedi ki...

ÇOK BİLGİLENDİRİCİ BİR YAZI OLMUŞ CANIM,ORADA OLAYDIM DA GİDEBİLEYDİM KEŞKE

tv ünitesi dedi ki...

Oldukça güzel ve bilgilendiric bir yazı dizisi olmuş. BLogunuzu takip edecğeim.

Narsistanbul dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar. biz en son masko'da bir mağazadan çok temiz teşhir ürününü değerinin çok altında bir fiyata aldık.