7 Ağustos 2011 Pazar

Bakırköy Pazarı..

Bakırköy'de Cumartesi günleri kuruluyor pazar... Bence Kadıköy Pazarından sonraki en iyi pazar burası... Ben iki üç haftayı sektirmem mutlaka giderim, genelde kumaş almak için...Ama bu sefer kumaşçılara uğramaya fırsatım ve takatim olmadı. Aldıklarımdan bazılarının fotoğrafını çektim...

yüzük: 5 TL :) çok beğendim, yeşilinden de alacağım haftaya :)


Son 1 senedir aynı tokayı kullandığımı da hesaba katarsak bu 3TL değerindeki janjanlı demirli toka bana ilaç gibi geldi :) Ayrıca hızımı alamayıp iki tane daha kıskaçlı büyük toka aldım:)
İki tane de miniklerden aldım, çok şekerler:)

Küpeler 1'er teeeleeee :)))



Broş da 1 TL ne sandın!! :)) Kışın şal atıcam paltomun üstünden inşallah, sonra da bu broşu yakama takıcam :)


3 adet de tunik aldım, şu anda telde, yıkandılar kuruyorlar kendileri... Daha sonra bu posta eklicem... Zira asıl vurgunu tuniklerle yaptım, iki tanesi çalıntı maldı galiba çünkü tanesi 2,5 lira ve enfestiler:)) ZARA dan :)) olmasa da sorun değil ben sevdim kendilerini ve giyicem:)

Sevgili Biyaşımadahagirdim, benim pazar macerası nasıl olmuş? :) çok bişey almadık ama çok eğlendik:=)Aslında çok şey aldık ama çoğu sıradan tişörtler, eklemeye çok gerek görmedim:)
Görkemle aramızda geçen diyaloglar harikaydı...
Ben: Hii, Görkem 2,5 Lira diyor...
Görkem: Yanaş yanaş....
:)))
Pazarcı: Geeeaal, herşey 5 lira!
Görkem: 5 miii! burası pazar farkında değilsin heralde:))) ( tabi adama değil bana diyor:)
Bir ara size Görkem'i de tanıtayım, çünkü ona da blog açtık.Yakında postları düşer :) İzmir de yaşıyor, 23 yaşında çıtı pıtı Türkçe öğretmeni... Kendisi moda ilede  ilgileniyor ve yakın zaman önce dikiş makinası sahibesi oldu:) Teyzesi de birkaç püf nokta gösterdikten sonra Görkem'i kimse tutamaz bence:) Ayrıca kendisi, 25 TL'ye 10 adet tişört alabilme dalında da dünya rekoruna imza attı :) Şimdi onları kafasından geçenlerle süsleyecek :))

Bu arada yine kendimi tebrik edeceğim bir iş gerçekleştirdim. Eski bir pantolonumu hamile pantolonuna dönüştürdüm... onu da az sonra başka bir postta yayınlayayım:)

3 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) hasılat güzel:) güle güle kullan
Görkem'in blogunu ve süslediği tişörtleri dört gözle bekliyorum;)

defne dedi ki...

ben şu zara'nın tuniklerini merak ettim..

Narsistanbul dedi ki...

:) tamam eve gidince çekip eklicem:)